הורוסקופ
תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין
26.7.24 ל־1.8.24
מרים בנימיני
26.07.2024 · 7 ימים
שור 25.5-21.4
נותרו רק מספר ימים עד תחילתה של נסיגת מרקורי, ולכן כדאי שתחשבו אם יש דבר מה דחוף שאותו צריך לרכוש, בעיקר חפצים ומכשירים חיוניים לבית. למשל, אם יש לכם מחשב שעושה בעיות, אולי הגיע הזמן לקנות אחד חדש לפני תחילת השפעת הנסיגה, כלומר עד יום חמישי. שימו לב גם למכשירים אחרים בבית שקשה בלעדיהם, כמו מכונת כביסה, מדיח, תנור אפייה או מזגן - אם הם “חורקים”, נסו לתקנם או להחליפם עוד השבוע.
שישי־שבת - ביומיים הבאים רמת האנרגיה תהיה נמוכה, תהיה נטייה חזקה להתעייף ולאבד כוחות. כדאי לנסות להאט את הקצב, לדרוש מעצמכם פחות ולאפשר לעצמכם שקט. גם בעיית בריאות כלשהי חוזרת להזכיר עצמה, כך שטוב שיומיים חלשים אלה נופלים על הסופ”ש, ותוכלו לתת לעצמכם לנוח.
ראשון־שני - השפעה טובה תהיה לירח שייכנס למזל שלכם, לשור. הכוחות והמרץ יתחדשו, מצב הרוח ישתפר וכן גם ההרגשה הכללית. אתם מתמלאים במרץ ובחשק לפעול. 
שלישי־רביעי - קנייה או מכירה של דירה עשויות לעלות על הפרק. את כל ההחלטות רצוי לשקול בזהירות ומתוך תשומת לב לפרטים קטנים הנוטים להיעלם מן העין.
חמישי - אתם במערכת יחסים שמתאפיינת במסירות רבה מצידכם. אל תיתנו לדברים להתקבל כמובן מאליו.
תאומים 21.6-21.5
מאדים ממשיך את ביקורו אצלכם, בני תאומים, ומהווה זריקת אנרגיה, בריאות, ואפילו הגנה מסוימת. אתם הולכים ומתחזקים ומסוגלים להתמודד עם הבלתי־צפוי בהצלחה. זה בולט יותר אצל ילידי העשירון הראשון של תאומים, אבל גם האחרים שנולדו מאוחר יותר כבר מרגישים בהקלה. התקופה הקרובה תקשה עליכם לשמור על יחסים הרמוניים עם הסביבה. הסיבה היא מרקורי, האחראי על הדיבור, שלא רק שהוא מהלך במזל הביקורתי  ביותר - בתולה, הוא גם מחליף מבטים עוינים עם מאדים.
שישי־שבת - יעברו במצב רוח נינוח ונעים. בימים הקרובים תכירו אנשים חדשים שיוכלו לפתוח בפניכם אפיקים חדשים. הצעה הקשורה בנסיעה, בשינוי סביבה או בתחום פעילות חדש עשויה לעלות על הפרק, וגם אם תהססו, בהמשך היא תתגלה כהזדמנות חשובה. ייתכן גם ביקור של מישהו שיגיע מרחוק.
ראשון־שני - ימים פחות נעימים. הירח יהיה במיקום החלש ביותר בגלגל המזלות מבחינתכם ויגרום לעייפות ולחרדות.
שלישי־רביעי - השפעה טובה תהיה לירח שייכנס לתאומים. שוב תתחדש האנרגיה ותרגישו מלאי מרץ ושמחת חיים. בתאומים מבקרים גם מאדים וצדק, והם שמצליחים להפעיל אתכם ולהוביל אתכם ליותר הישגים והצלחות.
חמישי - זכרו שהשפעת הנסיגה של מרקורי מתחילה היום.
סרטן 22.7-22.6
בסיומו של השבוע הזה, מיד ב־1 באוגוסט, תחל השפעת הנסיגה של מרקורי, שתימשך כל החודש. אף שהנסיגה מתחילה בבית התקשורת שלכם, כבר במחצית אוגוסט חוזר מרקורי לבית הכספים שלכם, כששם כל החודש עושה את מסעה השמש, שליטת בית הכספים שלכם. לא צריך עוד הסברים כדי להבין שמהבחינה הכספית, אוגוסט הוא חודש רגיש מאוד מעצם העובדה שמרקורי נמצא בו בנסיגה, ומבחינתכם נושא ההוצאות הכספיות הוא נושא חשוב שיש לנהל בזהירות מרבית.
שישי־שבת - נושא הקריירה עכשיו ובעתיד מציק לכם כבר זמן רב. מתעורר בכם רצון הולך וגובר לעשות שינוי קיצוני בקריירה שלכם, לעזוב את כל מה שהשגתם עד עכשיו ולפנות לכיוון חדש. אתם עלולים להיתקל בקשיים שלא לקחתם בחשבון, בעיקר כספיים. החלטות של ממש יוכלו להתקבל קצת יותר מאוחר, לאחר תום נסיגת מרקורי.
ראשון־שני - בעיה כלשהי הקשורה לחוב או לכספים משותפים עלולה להתעורר. ייתכן אף שינסו להעמיד אתכם במצב לא נוח תוך איום בשימוש באמצעים משפטיים.
שלישי־רביעי - תכננו ימים שקטים, נראה שבעיה פיזית כלשהי עלולה להציק לכם. הכוחות ביומיים אלה בחסר.
חמישי - הירח במזל שלכם, הכוחות ומאור הפנים חוזרים.
אריה 22.8-23.7
יום ההולדת מתקרב, והשיפור באווירה, במצב הרוח בהרגשה הכללית ואף בבריאות מורגש היטב. אתם מחפשים דרך חדשה שתתאים יותר ליעדים שמאז ומתמיד ידעתם שהם הנכונים לכם. את השאיפות שלא קל להגשים, יהיה קל ונכון יותר להגשים דווקא השנה, או לפחות להתקרב לאפשרות לעשות זאת. צדק "המיטיב" מהלך במשך השנה כולה בבית השאיפות המקצועיות, ונוכחותו שם בוודאי תצייד אתכם בנקודות זכות ובעזרה במציאת המקום, המקצוע או התפקיד שאתם מחפשים.
שישי־שבת - חיידק הנסיעות לחו"ל מתעורר בכם, ואתם מרגישים צורך לצאת מהארץ ולטייל. חלק מהאריות ימתינו לתום "בין המצרים", ואחרי תשעה באב ייצאו לדרך. אבל לא מעט מן האריות יוצאים עכשיו. קשה לאריה להישאר זמן רב מדי במקום אחד. ביומיים אלה תהיו בקשר עם מישהו מחו”ל.
ראשון־שני - הזדמנות חדשה עשויה לעלות להתקדמות מקצועית ולשיפור תנאי העבודה. למשהו ברקורד שלכם מן העבר - הישג בולט שהשגתם - תהיה חשיבות בקבלת הצעה זו.
שלישי־רביעי - נסיגת מרקורי מתרחשת בבית הכספים שלכם. קחו זאת בחשבון, זה לא הזמן המתאים לביצוע רכישות יקרות, ועוד פחות מתאים לחתימה על מסמכים מכל סוג שהוא.
חמישי - יום לא קל, נראית נטייה להרגיש פחות טוב.
בתולה 22.9-23.8
הרגישות הגבוהה, שהיא חלק בלתי נפרד מאישיותכם כבני מזל בתולה, תיאלץ לעבוד שעות נוספות בשבועות הבאים. זהו החודש האחרון בגלגל המזלות, ובסיומו, כשתגיע השמש למזל שלכם, ישתפר מצבכם מן הקצה אל הקצה. אבל עכשיו, כשהשמש נמצאת במזל אריה - שהוא הבית ה־12 שלכם, אתם מתקשים לגייס די אנרגיה לעבור את היום ולמלא את המשימות הרבות שאתם מעמיסים על עצמכם כל השנה. כולם פונים אליכם בבקשות לעזרה ובטוחים שתפקידכם לעזור, וגם אתם כבר התרגלתם לחשוב כך, אבל בימים אלה אתם עייפים ונוטים לחלות.
שישי־שבת - אתם נוטים לסבול מבעיה פיזית כלשהי - כאב ראש, רגישות באזור הבטן או הגב. מרקורי עבר למזל שלכם. הוא הכוכב השליט שלכם ועוזר לכם לבטא את עצמכם טוב מתמיד, אבל הנסיגה שלו נוגעת אליכם מאוד, היו זהירים.
ראשון־שני - נסיעה לחו"ל עולה על הפרק. כדאי להתארגן בזמן ולהחליט הכל מראש. כזכור, אתם עייפים מאוד, ובכלל, זו שנה לא קלה בגלל נוכחות שבתאי במזל שממול, בדגים.
שלישי־רביעי - מישהו יתפעל מהעבודה שעשיתם. המלצה ממנו יכולה לפתוח לכם דלתות חדשות. ברגע שיתאפשר לכם להוכיח את כישוריכם, אתם עשויים לעורר רושם רב.
חמישי - סכום כסף עשוי להגיע ממקור שלא חשבתם עליו.
מאזניים 23.10-23.9
יש לכם תחושה שדברים צריכים להיעשות מהר ושעליכם להשיג את התוצאה המבוקשת מיד. גישה זו עלולה לסבך אתכם במשהו שמעבר לתוכניתכם המקורית. כדאי לנסות להאט קצת את הקצב ולבחון היטב, הן את עצמכם והן את האפשרויות שעומדות בפניכם. יש לכם את כל הכישורים, את המיומנות, ואת כל מה שאתם זקוקים לו כדי לסיים פרויקט חשוב או עבודה כלשהי, אבל לנסיגה של מרקורי תהיה השפעה גם עליכם. ואתם, שחשוב לכם לעשות תמיד עבודה מושלמת, תתקשו להימנע מטעויות.
שישי־שבת - שיפור של ממש במצב הרוח. יהיו בחברתכם אנשים שתמיד מצליחים להעלות אתכם למקום שבו אתם חשים יותר שלווה, יותר אופטימיות, ואף הביטחון העצמי שלכם עולה במחיצתם. יומיים טובים למצוא בני זוג פוטנציאליים למערכת יחסים, אבל גם יומיים עם הזדמנות לפגוש אנשים שעימם תוכלו סתם להתיידד. חברים משותפים הם שיכירו ביניכם.
ראשון־שני - נראה שעליכם לגייס כספים למטרה מסוימת כשאתם די מוגבלים בזמן. נסיבות חדשות שייווצרו עלולות להקשות עליכם מבחינה כספית, ואולי לעכב הגשמת תוכנית.
שלישי־רביעי - יומיים שבהם תוכלו להגיע להישגים יפים מתוך השראה ויצירתיות שיפרצו ויסייעו לכם בעבודה.
חמישי - הזדמנויות מקצועיות חדשות עשויות לעלות.
עקרב 21.11-24.10
השמש מבקרת בבית הקריירה ומתלווה אליה גם ונוס, שהשפעתה הטובה מתייחסת בעיקר לתנאים וליחסים טובים יותר. למעשה, החודש עשויים להציע לכם יותר הזדמנויות מקצועיות. האופן שבו יתנהלו הדברים עשוי לקבוע את מהלכה של השנה הקרובה גם מבחינת המעמד והיחס שתזכו להם. גם אם לכאורה הכל מסוכם ובטוח, זהירות ושיקול דעת נדרשים, במיוחד לגבי מישהו שנמצא בסביבה ושאולי אינכם לגמרי מודעים לכוונותיו.
אם אכן תקבלו הצעה חדשה, כדאי שלא לערב בכך אנשים רבים.
שישי־שבת - חשוב שמטרותיכם יהיו ברורות לכם, גם אם לא הכל ניתן לביצוע מיידי. העובדה שקבעתם לעצמכם יעדים מוגדרים תסייע לכם להתקדם בכיוון הנכון. קחו בחשבון שמה שמניע את האנשים שאיתם אתם באים במגע לא תמיד נאמר. פרויקט שחששתם שיתעכב מראה סימנים של התקדמות יפה.
ראשון־שני - ימים נינוחים ונעימים יותר. אתם מוצאים אנשים שישתפו איתכם פעולה בפרויקטים שחשובים לכם. אלה הם ימים שיש בהם יותר סיכוי להכיר, לפגוש, להתקרב ואולי גם למצוא את סוג האנשים שאתם מחפשים למערכת יחסים.
שלישי־רביעי - מאדים מתקרב לצדק ונותן תחושה אופטימית מתעתעת. אלה הם הימים האחרונים לבצע עסקאות.
חמישי - הצורך להיות בתנועה בולט עכשיו במיוחד.
קשת 21.12-22.11
אתם מרגישים צורך להיות חופשיים ומשוחררים ממגבלות וממכשולים המלווים את התקופה הנוכחית. הייתם רוצים לחוש אדונים לגורלכם, ולא תלויים בנסיבות. מתעורר בכם רצון ללמוד, להתפתח ולהתוודע לתחומים חדשים, אולי באמצעות נסיעות לחו"ל והשתלמות או כניסה לתחום לימודים שעדיין לא מוכר לכם. תיתכן גם נסיעה ממושכת יותר למקום רחוק. בבית הקריירה שלכם יתחיל השבוע מרקורי את הנסיגה הבאה שלו. חוסר זהירות מצידכם, ובעיקר הנטייה שלכם לקחת ללב, להתרגז מהר, ולפעמים אף להתפרץ, עלולים לגרום לכם נזק.
שישי־שבת - תוצע לכם הצעה חדשה ומעניינת של השקעה בפרויקט שיש בו סיכון גדול. כדאי לנהוג בזהירות רבה, ולא למהר להוציא כספים. באופן כללי, רצוי לשמור על גישה זהירה בכל הקשור לכספים ולהימנע החודש מסיכונים. מה שנראה כעסקה מלהיבה עלול להתברר כפחות מוצלח משחשבתם.
ראשון־שני - ביומיים הבאים תהיו תשושים. כל העייפות שהצטברה עלולה להשפיע במיוחד על מצב הבריאות שלכם. 
שלישי־רביעי - ימים רומנטיים סוערים ובלתי שגרתיים, הרגשות נוטים להתלהט פתאום ולהיות מבלבלים. אתם זקוקים לזמן לבחון את רגשותיכם, מוטב שלא תגבשו החלטה כרגע.
חמישי - משהו שעשיתם בעבר יעורר תהודה והתעניינות.
גדי 20.1-22.12
מאז נכנסה השמש למזל אריה אתם מרגישים פחות טוב. גם אם לא תיכננתם זאת מראש אתם מוצאים את עצמכם עוסקים בענייני הבריאות שלכם ושל האחרים הרבה יותר מהרגיל. גם כך האווירה של החודש וגם האירועים המתרחשים בו דורשים קצב איטי יותר של פעילות. עייפות וחולשה שילוו אתכם יקשו עליכם לתפקד כרגיל. כמו כן, אתם נוטים לדאגות מיותרות ולמחשבות פסימיות שאינן זרות כל כך לגדי. אווירה רגועה יותר, אולי במקום מרוחק, עשויה לעזור לשיפור ההרגשה.
שישי־שבת - עליכם לדעת שביום חמישי הקרוב תתחיל השפעת הנסיגה של מרקורי והיא תימשך לאורכו של חודש אוגוסט כולו. הגישה לכל ענייניכם הכספיים חייבת להיות זהירה. אתם עלולים לגרום להפסד כל מה שעשיתם בשלושת החודשים האחרונים אם תבצעו עסקאות בחודש הנסיגה.
ראשון־שני - אם יש באפשרותכם להקדיש יותר זמן לילדי המשפחה ביומיים הבאים זה יתברר כמועיל לכל הצדדים. הימים האלה מתאימים לנסיעה, לחופשה, או בכלל לכל אירוע מרגש. צדק והירח מהווים צמד מנצח עבור היומיים האלה.
שלישי־רביעי - ימים קשים שבהם יש מכם דרישות רבות.
חמישי - קשר שיתחיל יהיה נעים ומעניין, אבל יהיה הכרח להסתירו, לפחות בשלב זה, ולשמור את כל העניין בסוד.
דלי 18.2-21.1
דווקא בימים אלה, כשאתם מרגישים צורך להיות חופשיים, לקחת לעצמכם סוג של פסק זמן מהכל ומכולם, אנשים יפנו אליכם ויציעו הצעות לשיתוף פעולה כלשהו באיזה עניין שעליו אולי אפילו לא חשבתם. השבוע כולו יתנהל קצת הפוך ממה שתיכננתם. תפגשו הזדמנויות להתחלות חדשות שיגרמו לכם להסס ולהתלבט, בניגוד לדרככם. יש לכם מטרות ברורות ואינכם מעלים על הדעת לוותר עליהן, אלא שהצעות שיגיעו אליכם יעלו סימני שאלה אצלכם באשר להמשך דרככם המקצועית.
שישי־שבת - התלהבות תתעורר בכם לכל רעיון חדש ושונה. אתם מוכנים להעז, להתנסות ובמקרים מסוימים - גם לקחת על עצמכם סיכון לא קטן כדי לפרוץ את הגבולות הרגילים ולהגיע למקומות חדשים. היכולת לבטא את היצירתיות ואת החשיבה המקורית שלכם תהיה מאוד משמעותית בימים אלה.
ראשון־שני - בדקו תקלות בבית. עם כניסת מרקורי לעצירה ולאחריה לנסיגה, דברים חיוניים בבית עלולים להתקלקל.
שלישי־רביעי - ונוס נמצאת עכשיו באריה, שהוא בית הזוגיות שלכם. מבט ידידות שהיא שולחת לכירון, השוהה בטלה, יכול ליצור סיפור הצלחה לקשר זוגי שיתחיל בימים אלה. מפגשים והיכרויות חדשים ירוממו את מצב הרוח שלכם.
חמישי - הימנעו מעסקאות כספיות ומחתימה על חוזים.
דגים 20.3-19.2
מצפה לכם חודש די מייגע ותובעני. תעבדו בו קשה מהרגיל, ייתכן שתיכנסו לפרויקט חדש, שתחום העבודה שלכם יורחב או שפשוט תיאלצו לקחת על עצמכם תפקידים שבדרך כלל מבוצעים על ידי אחרים. מלבד העבודה לאורכה של היממה, שנדמה שהיא פשוט לא מסתיימת, זהו זמן רגיש מבחינה גופנית. אתם נוטים להתעייף ולהגיע לשחיקה שלא תאפשר לכם להמשיך לתפקד כרגיל. כדאי לעצור לפני שמגיעים לאפיסת כוחות.
שישי־שבת - אתם מתפתים לקנות משהו עבור הבית ונראה שתמצאו משהו שזמן רב חיפשתם, אלא שכל זה יצטרך להיעשות לפני יום חמישי, לפני שמרקורי מתחיל עם הבעיות שנלוות לכל תקופת נסיגה שלו. עד לנסיגה כדאי למהר ולבצע כל מה שיכול להקל, לשמח, ובעיקר - לרומם את מצב הרוח.
ראשון־שני - מישהו בעבודה ינסה לכפות עליכם משהו שאינו מקובל עליכם, או להכריח אתכם לקחת על עצמכם משימה שלדעתכם אינה נמצאת בתחום האחריות שלכם. ייתכן שהתעקשותכם תישא הפעם פירות. אדם שיצרתם איתו קשר בעבר יוכל לעזור לכם בבעיה שאתם מתלבטים בה עכשיו.
שלישי־רביעי - כל שינוי הקשור לבית, למקום המגורים, לא כדאי לעשותו עכשיו בגלל נסיגתו של מרקורי.
חמישי - הצעה להרוויח עוד כסף תעלה דרך מקום העבודה.
טלה 20.4-21.3
התוכניות שאתם מתכננים לחודש הקרוב לא בהכרח ייצאו לפועל, או לפחות לא יתפתחו בדיוק כפי שאתם חושבים. בימים ובשבועות הקרובים רב הלא־צפוי על הצפוי. לפעמים דווקא ימצא חן בעיניכם שהשינויים, שאפילו לא חשבתם עליהם, מוליכים אתכם לכיוונים שיסקרנו אתכם יותר מהתוכניות המקוריות. זהו חודש מלא פוטנציאל למציאת בני זוג, אבל ככל הנראה לא מדובר על קשרים שיימשכו לנצח, אלא על קשרים שיתחילו מתוך התאהבות גדולה והמון התלהבות ויכבו די מהר.
שישי־שבת - הירח יהיה במזל שלכם, כך שצפויים לכם יומיים מלהיבים ומלאי אנרגיה. סיפור אהבה עשוי להתחיל ממבט ראשון. עם כל ההתלהבות, נראה שקשר שיתחיל עכשיו יהיה מלווה בלא מעט עליות ומורדות. בן הזוג הזה ירשים אתכם מאוד בשיחה ראשונה, ועשוי להפוך למוקד חייכם. אך נראה שבתוך זמן קצר אתם עלולים לשנות את דעתכם לגביו.
ראשון־שני - הוצאה כספית מתקשרת לאירוע משמח או לתוכנית שלה אתם מצפים בהתלהבות. כדאי, עם זאת, לעשות תוכניות מציאותיות לגבי ההוצאות והיכולת שלכם לעמוד בהן.
שלישי־רביעי - אם רציתם למצוא זמן מתאים לחופשה קצרצרה, היומיים הבאים יהיו מושלמים לכך.
חמישי - מרקורי מתחיל בנסיגה, כדאי לדחות שינויים בבית.