הורוסקופ
תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין
26.4.24 ל־2.5.24
מרים בנימיני
26.04.2024 · 7 ימים
שור 25.5-21.4
את יום הולדתם יציינו ילידי השבוע בתנאים כוכביים טובים יותר. האנרגיה שחסרה לכם בשבועות האחרונים חוזרת וממלאה אתכם, כך גם הרצון החזק והמוטיבציה. כדרך השוורים, אתם שואפים למצוא שלווה ושקט נפשי. היעדים שלכם הולכים ומתבהרים לכם, ואתם מוכנים לעבוד קשה כדי להשיג אותם. בתום החג תתחילו בצעדים הראשונים בכיוון זה. תנופה רבה עוד יותר תהיה לכם מהשבוע הבא ואילך. כניסתה של ונוס לשור תבליט את אותו קסם שקט שניחנתם בו, שכל כך מושך אנשים.
שישי־שבת - יומיים קצת פחות נוחים. תחושו כבדות וסוג של עייפות שיקשו עליכם לתפקד כרגיל. גם משימות שאתם מבצעים בדרך כלל בקלות יהפכו למעמסה כבדה. מצב הרוח יהיה קודר ופסימי. למעשה, המצב אינו נורא כפי שנדמה לכם. אתם נמצאים בעיצומו של החג, נסו להיות יותר חסכנים.
ראשון־שלישי - לאחר הימים הלא־קלים שעברו עליכם, הלך רוח אופטימי מתחיל לתפוס את מקומם בעיקר הודות לבשורה שתגיע. גם מבחינה בריאותית אתם מתחילים להרגיש טוב יותר, להתחזק ולהשיב לעצמכם את הכוחות. החלטה לגבי נסיעה לחו”ל עשויה להתקבל באופן ספונטני. 
רביעי־חמישי - נוכחותכם תבלוט במפגשים חברתיים. כוח המשיכה שלכם ימגנט אליכם אנשים ותיצרו קשרים חדשים.
תאומים 21.6-21.5
את ימי ההולדת שלכם תתחילו לציין בעוד כחודש. בגלגל המזלות מייצגת התקופה הזאת את הבית ה־12, המיקום החלש ביותר בגלגל. המיקום הזה מסמל את החשיכה המוחלטת, זו שמגיעה מעט לפני עלות השחר, לפני שבוקע האור לקראת יום חדש. ואכן, אתם חלשים, מותשים, עייפים וחסרי אנרגיה. אתם זקוקים לזמן עם עצמכם להרהורים. באמצע מאי ייכנס צדק לתאומים לשנה. ביקורו אצלכם פעם ב־12 שנה אמור להיות מפנה לטובה. 
שישי־שבת - ביומיים הבאים תחושו הרבה יותר חיוניים, נמרצים ומלאים באנרגיה חיובית וברצון לעשות ולהתקדם. לא רק האינטואיציה שלכם תסייע לכם, אלא גם הנכונות לעבוד קשה וביסודיות. עם סיום ההשפעה של נסיגת מרקורי, כוכבכם, שוב תוכלו ליהנות מהתחלה של קשר זוגי חדש. מיקומה של ונוס מצביע על כך שיש לשמור עליו לפי שעה בסוד.
ראשון־שלישי - הימים הבאים פחות נוחים ודורשים התנהלות זהירה. אלה הם גם ימים רגישים מבחינת חוסן הגוף, ואתם עשויים לחלות. החלטה כספית חפוזה תתברר כשגיאה.
רביעי־חמישי - היכרות עם אדם חדש ומעניין עשויה לשנות לגמרי את מצב הרוח שלכם. תרגישו שיש לכם אנרגיה מחודשת ורצון ליזום. דרך קשר זה ייתכן שייווצרו קשרים נוספים. התחושה שאתם הופכים לחלק מקבוצה תחזק אתכם.
סרטן 22.7-22.6
כל מה שנוגע לסביבת המגורים שלכם ולאנשים שיש לכם איתם קשר בתקופה זו עומד כרגע בראש סדר העדיפויות. נראה שתקבלו עזרה והכוונה מאנשים סביבכם, שיעזרו לכם למקד את המאמצים בלי לבזבז זמן על חלומות לא מציאותיים. תרגישו שסוף־סוף מתחילים דברים לקרות. אתם נאלצים לעשות דברים בכוחות עצמכם וכך תגלו בעצמכם עוצמות שלא ידעתם על קיומן, ובסופו של דבר תצאו מהכל חזקים ועצמאיים.
שישי־שבת - יומיים לא מאוד קלים לפניכם. בעיות בריאות עלולות להציק למישהו קרוב לכם, או לכם עצמכם. תעבדו קשה מדי ותשקיעו מאמצים כדי לעמוד בכל המשימות שהתחייבתם להשלים. תיאלצו להתמודד גם עם עניינים מייגעים ולדחות תוכניות נעימות יותר. אתם עלולים להגיע לאפיסת כוחות כמעט, וכדאי שתשתדלו לנוח עד כמה שתוכלו ביומיים אלה.
ראשון־שלישי - תשתחררו מהקשיים ותתמלאו באנרגיה. אנשים שתפגשו ביומיים הבאים עשויים לתרום לשיפור ההרגשה ולתחושה של התחלה חדשה. קשרים שייווצרו עשויים לגלוש מהמישור המקצועי ולהפוך לקשרי ידידות. דרך קשרים אלה תגיע גם האפשרות של זוגיות חדשה.
רביעי־חמישי - אפשרות לקבלת סכום כסף תעלה על הפרק. ייתכן שתוכלו לקבל תשלום שיתברר שאתם זכאים לו.
אריה 22.8-23.7
אתם עומדים להתמודד בקרוב עם מצבים חדשים. על אף החשש הראשוני שאולי ילווה אתכם, יתברר לכם שאתם מסוגלים ללמוד, להסתגל ולהצליח בכוחות עצמכם ואינכם זקוקים לעזרה מאחרים. יש לכם צורך לנקוט עמדה ברורה, גם אם זו אינה מתיישבת עם דעתם של אחרים. חשוב לכם להביע את דעתכם בצורה הישירה ביותר. ייתכן שתרגישו מבודדים למדי, אולם עד מהרה תגלו שיש לכם יותר תמיכה מכפי שחשבתם. הנכונות שלכם לקבל דברים פחות מוכרים לכם תהיה המפתח להצלחה.
שישי־שבת - נראה שאפילו אתם עצמכם תהיו מופתעים מהימים הבאים. ייתכן שיזמינו אתכם להצטרף לנסיעה שכבר תוכננה לפרטיה, או שתטוסו לבקר מישהו שגר בחו”ל. אתם חשים שהתרעננות מהסוג הזה תיטיב איתכם ותמלא אתכם בכוחות מחודשים. דרך פגישה מקרית תוכלו למצוא את עצמכם בתוך קשר זוגי חדש שיפתיע אתכם בהתאמה המוצלחת.
ראשון־שלישי - עייפות וחולשה, ירידה במוטיבציה ורצון להתרחק מהכל ילוו את שלושת הימים הבאים. אתם נוטים לאבד אנרגיה ולהרגיש מותשים גם אחרי מאמץ קצר. מנוחה דרושה לכם עכשיו יותר מתמיד.
רביעי־חמישי - תרגישו הרבה יותר טוב, האנרגיה חוזרת. התמדתכם וההתעקשות שלכם ישיאו לכם פירות.
בתולה 22.9-23.8
מצבכם טוב משהיה. אתם נפתחים לרעיונות חדשים ולומדים דברים שהיו עד כה זרים לכם לגמרי - שפה חדשה אולי או משהו מעשי יותר, כגון אפייה, בישול, ואולי יהיו אלה אמנות או ענף ספורט כלשהו. לתלמידים שבקרוב יחזרו ללימודים, עומדת להיות לכם תקופה טובה שבה תוכלו להתקדם בלימודים, לשפר ציונים או לבצע את העבודות שנדחו ללא קושי מיוחד, ואפילו בהנאה מעצם המשימה. חלק מכם שוקלים נסיעה לחו"ל. מדובר על נסיעה קצרה שתשפיע לטובה על העתיד הקרוב.
שישי־שבת - הנסיבות או העייפות המצטברת הביאו אתכם לרצות לבלות יותר בבית. אתם חושבים על אפשרויות לייעל את ההתנהלות היומיומית כך שהיום יהיה נוח יותר. אחד מבני המשפחה הקרוב אליכם יבין בדיוק מהו הכיוון שעליו אתם חושבים ויעזור לפתור כמה בעיות שעמדו בדרך לשינוי הרצוי.
ראשון־שלישי - פגישה מקרית עם מישהו שתכירו במקום רחוק, אולי תוך כדי נסיעה, תעורר סקרנות הדדית. אולם נראה שמה שחסר כדי ליצור קשר ממשי הוא גילוי של יוזמה, והפעם, אינכם יכולים לצפות שזו תבוא רק מהצד השני.
רביעי־חמישי - היומיים הבאים לא יהיו קלים. נראה שיגיעו אליכם בקשות לעזרה, ואתם לא תסרבו לאיש, כמובן. שימו לב לבריאות שלכם ואל תזניחו בעיות שיכולות להיגרם ממאמץ.
מאזניים 23.10-23.9
אף שחודש זה מדי שנה לא נמנה עם החודשים הקלים מבחינתכם, השנה דווקא נראה שיפור במצבכם הבריאותי. מיקום הכוכבים שגרם לבעיות שליוו את החודש שעבר השתנה, ואתם הולכים ומתחזקים עם מעברו של מאדים למזל שמולכם ועזיבתו את בית הבריאות שלכם. חשבון נפש לגבי עתידכם ועתיד הקרובים אליכם ימשיך להעסיק אתכם. אתם מרגישים שכדאי שמשהו ישתנה, אלא שזהו שלב מעט מוקדם למציאת כל התשובות.
שישי־שבת - היכרות חדשה או מפגש חברתי מעניין עשויים לשנות לגמרי את מצב הרוח שלכם. תרגישו שאתם נטענים באנרגיה מחודשת. דרך קשר זה ייתכן שייווצרו קשרים נוספים שיחזקו אתכם. משהו שנראה עד כה בלתי ניתן להשגה, כמו תקציב גדול לפרויקט, עשוי להתאפשר בסופו של דבר.
ראשון־שלישי - על אף התוכנית לטייל נראה שמשהו יגרום לכם להישאר בבית. המחשבה על מעבר דירה מעסיקה אתכם. זו משימה מורכבת, אבל זה בדיוק מה שאתם זקוקים לו.
רביעי־חמישי - קשרים זוגיים שהחלו בשבועות האחרונים יעמדו למבחן. משהו משתנה, ההתלהבות פוחתת ומתחילים לצוץ אותם חסרונות שהעדפתם להתעלם מהם. אצל חלק מכם זה יוביל לרצון לסיים את הקשר, אצל אחרים זה יעורר את הרצון להתגמש, להתאים ולעזור למערכת היחסים לשרוד.
עקרב 21.11-24.10
ימים אלה נוחים יותר. נראה שאתם שוב בסביבה מוכרת ובטוחה, שבה אתם יודעים בדיוק כיצד להתנהג, מה לומר ואיך להשיג תוצאות מוצלחות. אנשים שתפגשו יעניקו לכם עידוד ותמיכה, החשובים לכם עכשיו במיוחד. תקופה זו תאפשר לכם להתארגן בצורה טובה יותר. עדיין אין לכם ודאות ברורה לגבי העתיד, אבל עכשיו אתם מוכנים יותר לקראת הבאות, ולא חוששים להיאבק על שלכם. גם מבחינה גופנית תרגישו שיפור.
שישי־שבת - בימים הבאים תוכלו להתפנות לדברים שעד עכשיו נאלצו להידחק הצידה: הטיפול בבית והקדשת זמן לבני המשפחה ולעצמכם. יעלו בראשכם מחשבות על מעבר דירה, שיפוץ, או סתם שינויים קטנים. גם הנושא הביטחוני יתפוס מקום, במיוחד אצל מי שאין לו ממ"ד או מקלט בקרבת הבית.
ראשון־שלישי - נראה שיפור בהרגשה. תחושה של התחדשות תלווה אתכם, וכן הרצון להוציא אל הפועל דברים שבהם התלבטתם לאחרונה. הצורך שלכם בחופש ובמרחב לעצמכם בולט עכשיו במיוחד, ועלול להתנגש במידת מה במחויבויות שיש לכם. מתחיל חודש עם סיכויים גבוהים למציאת בני זוג. אנשים ישימו לב אליכם ואל הופעתכם. 
רביעי־חמישי - גם אם תיכננתם להיות במקומות אחרים נראה שתצטרכו להישאר בבית למען מישהו מהמשפחה.
קשת 21.12-22.11
התלבטות הקשורה לעבודה ולעתיד הקרוב תעסיק אתכם. מבחינות רבות תרגישו שאתם ניצבים לבד ומחזיקים בעמדה שאיש אינו תומך בה, למרות שלכם ברור שאתם צודקים. הרעיון לסגת לא נראה אפשרי כלל, משום שאינו מסתדר עם היושר האישי שלכם. אלא שזמן ליותר מדי מחשבות אין ברשותכם כרגע, שכן מוטלת עליכם עבודה רבה מתמיד. המאמץ שתשקיעו קשור לצורך שלכם לדאוג לאחרים וכן לאחריות חדשה שלקחתם על עצמכם. אף שהנטל אינו קל, תרגישו שאתם מתמודדים היטב.
שישי־שבת - ביומיים הבאים מצב הרוח שלכם ישתפר, והכוחות ימלאו אתכם מחדש. לאחר מאמצים רבים מדי שהחלישו אתכם תרגישו שאתם יכולים לנוח קצת ולאסוף כוחות ולהתחדש. ביומיים אלה תהיו עסוקים פחות בלדאוג לאחרים, ותוכלו להקדיש זמן לעצמכם. תיפתחו לרעיונות חדשים, להיכרויות עם אנשים מעניינים ועם תחומים חדשים.
ראשון־שלישי - אווירת החג האחרון תהיה שונה. התנאים שייווצרו יאלצו אתכם להיות עם הרגליים על הקרקע ולגלות את הצד המעשי שבכם, שכשהוא מתגלה הוא מפתיע את הסביבה, שעל פי רוב לא מייחסת לכם את אותה תושייה.
רביעי־חמישי - הזמנה לביקור או לנסיעה משותפת עשויה להתקבל ממישהו שמעוניין בחידוש הקשר איתכם.
גדי 20.1-22.12
אתם נכנסים לחודש קל יותר, אף שמתחים שאתם שרויים בהם נוטים להשתחרר דווקא בין כותלי הבית. מי שיכול לספור עד עשר לפני שהוא מתפרץ בכעס על אחד מבני המשפחה לא יתחרט על האיפוק שיגלה. מצב הרוח ישתפר, ומרץ מחודש ויצירתיות יאפיינו את התקופה הקרובה. תרגישו שאתם ממצים את יכולותיכם, עוסקים בדברים שמעניינים אתכם, ועם זאת, שומרים על המסגרת ועל הסדר החשובים לכם. אתם פנויים יותר לבילוי עם בני המשפחה ולשמירה על הבית כמקום נעים ונוח.
שישי־שבת - תרגישו עייפות, חולשה וקושי לתפקד כרגיל. הדרך שלכם להתגבר על כך תהיה להרשות לעצמכם לנוח, לישון יותר ולמצוא פינה שקטה ופרטית לעצמכם. שימו לב לבריאות ולתזונה, אזור הבטן רגיש מן הרגיל.
ראשון־שלישי - השפעה טובה תהיה לירח שיעבור למזל שלכם, לגדי. הימים הבאים יהיו טובים ותמלא אתכם תחושה של התלהבות ורעננות. מבחינות רבות אתם עומדים לפנות לדרך חדשה ומסקרנת. זהו זמן להבהיר דברים, לא רק לאחרים אלא גם לעצמכם, ולהגדיר בדיוק מה אתם רוצים להשיג, ואיך. בקרוב עומדים להציע לכם מסלול חדש ומפתיע.
רביעי־חמישי - עזרה כספית שמציעים לכם תאפשר לכם לחסוך לעתיד ולבסס את עצמכם כלכלית.
דלי 18.2-21.1
ההוצאות הכספיות הגבוהות יתחילו לרדת השבוע, עם עזיבתו של מאדים את בית הכספים שלכם. ההכרח להוציא שוב ושוב כספים היה קשה, והדרישה לתשלומים או לקנסות הותירה תחושת תסכול. צריך לזכור שבגלל נוכחות שבתאי בבית הכספים שלכם בשנים אלה גם כך מצבכם הכספי אינו קל, כך שמיום רביעי הקרוב לפחות תוכלו לחוש הקלה, פחות לחץ ופחות דאגה. אם יש אי־הבנות במקום העבודה - כדאי ללבנן מיד.
שישי־שבת - הימים הקרובים יפגישו אתכם עם סביבה חברתית חדשה. קל לכם להתקרב אל אנשים וליצור קשרים חדשים. זה יכול להתרחש בעבודה, בלימודים, ובכל מקום שבו תהיו. הקשרים יהיו משמעותיים ויימשכו לאורך זמן. 
ראשון־שלישי - ערב החג, החג עצמו ואסרו חג לא שייכים לימים הקלים עבורכם. כדאי שלא תתכננו תוכניות שידרשו מכם להקדיש מאמצים או להיות ערים שעות ארוכות. נראית נטייה להרגיש פחות טוב, לסבול מבעיה בריאותית כלשהי ומחוסר שינה. למרות אהבתכם לאורחים ולחברה, כדאי שתוותרו על הרעיון, מצבורי האנרגיה שלכם מרוקנים.
רביעי־חמישי - הכוחות מתחדשים ותתמלאו במרץ ובשמחת חיים. הזדמנות למציאת עבודה תעלה. זה הרגע לפעול כדי לקבל תפקיד נכסף או עבודה שבה אתם חושקים.
דגים 20.3-19.2
נוכחותם של שלושה כוכבים משמעותיים במזל שלכם, בדגים, משפיעה על כל מה שקורה איתכם. לפעמים לא ברור לכם למה אתם חיים באינטנסיביות כזאת לאחרונה, וההסבר הוא שהכוכבים האלה לא מאפשרים לכם לעמוד מהצד ומאלצים אתכם להיות מעורבים. מעבר מאדים לבית הכספים שלכם מצביע על שישה שבועות של הוצאות כספיות גדולות מדי, הרבה מעבר ליכולת שלכם. כדאי שתעשו חישוב של סדרי העדיפויות.
שישי־שבת - עם ההתקרבות לסופה של חופשת חג הפסח, אתם מעוניינים להיכנס למסלול קבוע ומסודר, עם מטרות ברורות ושאיפה להתקדם ולהצליח בקריירה. הדרך שלכם לעשות זאת תהיה עבודה קשה, ולכך אתם בהחלט מוכנים עכשיו. אתם גם מבינים מהו הכיוון שמושך אתכם, שיוכל גם לקבוע את מהלך השנה הקרובה. הזדמנויות חשובות עשויות לעלות על הפרק, ונדרשת מכם ערנות כדי לא להחמיצן.
ראשון־שלישי - היכרויות ופגישות ימלאו את זמנכם. אנשים שהספקתם להכיר רק באופן שטחי יתקרבו עכשיו יותר, ויהיה לכם זמן להכיר אותם טוב יותר. חברים חדשים יצטרפו למעגל החברתי שלכם, וגם קשרים מקצועיים וחשובים ייווצרו.
רביעי־חמישי - היומיים הבאים חלשים, אתם נוטים להרגיש פחות טוב ועלולים לחלות או להיות במצב רוח ירוד למדי.
טלה 20.4-21.3
ונוס ומאדים משנים את מיקומם השבוע בהמשך מסעם בגלגל המזלות ונכנסים למזל הבא. מאדים, שהוא הכוכב השליט של מזל טלה, יגיע ביום חמישי הקרוב לנמל הבית, ממש הביתה - לטלה. השפעה טובה תהיה לו כשישהה שם כשישה שבועות. מבחינה גופנית תתחזקו, ואם סבלתם מבעיה רפואית כלשהי, עכשיו תקבלו תגבורת כדי להתמודד ולנצח אותה. האנרגיה, המרץ והרצון לעשות ולהספיק כמה שיותר יזרזו את קצב העשייה שלכם. מעברה של ונוס לבית הכספים יסייע לכם כספית.
שישי־שבת - כל מה שקשור בחו"ל ובמקומות רחוקים ולא מוכרים מושך אתכם. התעניינותכם מתעוררת גם לגבי תחום חדש של לימוד או עיסוק והזדמנות שתעלה על הפרק תאפשר לכם להיכנס אליו בהדרגה. אתם מעדיפים להתוודע לאט־לאט ולבחון את השטח, ולא לקפוץ למשהו שאינכם מכירים מספיק.
ראשון־שלישי - החג האחרון ימצא אתכם עוסקים פחות בחגיגות. יש לכם מטרה מקצועית חשובה ובה אתם עסוקים. תהיה לכם הזדמנות להוכיח את בקיאותכם ולקבל משוב מחמיא מהסביבה. הזדמנויות חשובות יעלו, הפעם תצטרכו ליזום.
רביעי־חמישי - מערכת יחסים חדשה עשויה להתחיל במקרה. המפגש הזה עשוי להניא אתכם ברגע האחרון מלעשות טעות קשה ולחזור לקשר לא מיטיב מן העבר.